18
февраль
2019
Қантар айында тамақтанудың сапасына мониторинг
№ 1 мектеп- гимназияның 2019 жылдың қантар айында шыққан № 144 бұйрығын орындау мақсатында бракераждық комиссиясы тамақтандыру сапасы бойынша тексеру жұмыстарын жүргізді.
Комиссия мүшелері:
Абишева Э.А. – мектеп директоры;
Искакова З.Е. – ДОІЖО;
Мамедова Б.Х. – ДТІЖО;
Малибекова Н.Э. – қамқоршылық кеңесінің төрайымы;
Мулдабаева Л. – мектеп медбикесі;
Молдашева Л.Б. – әлеуметтік педагог;
Досыбаева М.Т. – әлеуметтік педагог;
Шаханова А.А. – әлеуметтік педагог.
Тексеру барысында алынған негізгі сұрақтар: Асхананың және ас әзірлейтін асхана бөлігінің жұмысы, азық– түліктердің сапасы, қоймада сақталуы, оқушылар мен ата –аналардан сауалнама алынуы.
Асхананың және ас әзірлейтін асхана бөлігінің жұмысы. Мектеп асханасы танғы 8.00 де уақытысында бастап жұмыс істейді. Асхананың ас әзірлейтін бөлігінде тамақтануды ұйымдастыруға барлық қажетті құрал жабдықтар бар. Тамақ пісіретін плиталар, еттұрағыш, тұрайтын үстелдер, тоңазытқыштар, азық түлік және ыдыс аяқ сақтайтын шкафтар мен сөрелер, ыдыс аяқ жуатын раковиналар, ыдысты кептіретин сөрелер, және де қол жуатын раковиналар. Барлық аты аталған жабдықтар мен құрал саймандар нөмерленген, таза және өз орнында.
Аспазшылар арнайы ақ халат және арнайы бас киім киіп жұмыс жасайды. Қолдарын жылы сумен жуы турады. Дастархан уақытылы жайылады.
Азық– түліктердің сапасы, қоймада сақталуы. Азық– түліктердің сапасы қанағаттанарлық. Асхана қоймасында керекті жабдықтар мен сөрелер бар. Бірінші қоймада сөрелерде өз орнында азық– түліктер тұр: макарон, қарақұмық, бұршақтар, қапшықтармен қант, өсімдік майы, кофет пен пішінайлар, тұз, дәмдеуіштер. Екінші қоймада: бір қап қартоп, бір қап пияз, жарты қап сәбіз.
Тоңазытқышта сиыр еті, тауық еті, сары май тұр. Пайдаланатын азық түліктерге қажетті сертификаттар мен анықтамалары бар. Асмәзірі бойынша күнделікті тамғамдар әзірленеді: ыстық сорпалар, салаттар, екінші қою тағам түрлері, нан, шай, компот, конфеттер және пішінай, әр түрлі сусындар. Тағам сапасын анықтау мақсатында екі аусымда да медбике дәмін көреді. Рұқсатын бергенсон тағам дастарқанға қойылады.
Оқушылар мен ата –аналардан сауалнама алу. Бір күн уақытысының ұзак мөлшерін оқушылар көбісі мектеп қабырғасында өткізеді. Мектептегі ыстық тамақтың дұрыс әрі сапалы ұйымдастырылуы оқушылардың денсаулығына, баланың көңіл күйіне, сапалы білім алуына үлкен ықпал етеді. Сондықтан да, ата-аналардан алынған «Тағамға ата- аналардың көзғарасы» атты сауалнама мектепте оқушыларды ыстық тамақпен қамту жұмыстарының ұйымдастыруна және дамуына аса маңызды рөл атқарады. Сауалнамаға 97 ата– ана және 100 оқушы қатыстырылды. Тағам сапасына қатысты сұрақтарға жауап берді. Натижесінде мектеп асханасының жұмысын жақсарту бойынша ұсыныстары тек жақсы пікірмен тоқталып аяқталды.
Ас мәзіріндегі тағамның салыстырмалы графигі
«Тағамға ата- аналардың көзғарасы»
(аз қамтылған оқушылар арасында 1-11 сыныптар)

Ата аналар мен оқушылардың мектеп асханасы туралы ойлары мен пікірлері


Қорытынды:
Мониторинг қорытындысы бойынша мектеп асханасының тамақтануды ұйымдастыру бойынша жұмыстар жүргізілуде:
1. Асхананың және ас әзірлейтін асхана бөлігінің жұмысы белгіленген уақытысында жұмыс атқарады. Мектеп асханасы санитарлық гигиеналық талаптарға сай.
2. Азық– түліктердің сапасы, қоймада сақталуы санитарлық талапқа сай.
3. Мектпе асханасының ас мәзірі ата аналарды қанағаттандырады;
Ұсыныстар:
Мектепте ыстық тамақты ұйымдастыру жұмыстары жалғасын тапсын.
Мектептегі тегін ыстық тамақпен қамтылатын бала саны көбейтілсін.
Мектеп медбикелері асхананың санитарлық талаптарын тексеруді жалғастырсын
Комиссия мүшелері бақылау жұмыстарды жалғастырсын.


Комиссия мүшелері:
Абишева Э.А. – мектеп директоры;
Искакова З.Е. – ДОІЖО;
Мамедова Б.Х. – ДТІЖО;
Малибекова Н.Э. – қамқоршылық кеңесінің төрайымы;
Мулдабаева Л. – мектеп медбикесі;
Молдашева Л.Б. – әлеуметтік педагог;
Досыбаева М.Т. – әлеуметтік педагог;
Шаханова А.А. – әлеуметтік педагог.
Тексеру барысында алынған негізгі сұрақтар: Асхананың және ас әзірлейтін асхана бөлігінің жұмысы, азық– түліктердің сапасы, қоймада сақталуы, оқушылар мен ата –аналардан сауалнама алынуы.
Асхананың және ас әзірлейтін асхана бөлігінің жұмысы. Мектеп асханасы танғы 8.00 де уақытысында бастап жұмыс істейді. Асхананың ас әзірлейтін бөлігінде тамақтануды ұйымдастыруға барлық қажетті құрал жабдықтар бар. Тамақ пісіретін плиталар, еттұрағыш, тұрайтын үстелдер, тоңазытқыштар, азық түлік және ыдыс аяқ сақтайтын шкафтар мен сөрелер, ыдыс аяқ жуатын раковиналар, ыдысты кептіретин сөрелер, және де қол жуатын раковиналар. Барлық аты аталған жабдықтар мен құрал саймандар нөмерленген, таза және өз орнында.
Аспазшылар арнайы ақ халат және арнайы бас киім киіп жұмыс жасайды. Қолдарын жылы сумен жуы турады. Дастархан уақытылы жайылады.
Азық– түліктердің сапасы, қоймада сақталуы. Азық– түліктердің сапасы қанағаттанарлық. Асхана қоймасында керекті жабдықтар мен сөрелер бар. Бірінші қоймада сөрелерде өз орнында азық– түліктер тұр: макарон, қарақұмық, бұршақтар, қапшықтармен қант, өсімдік майы, кофет пен пішінайлар, тұз, дәмдеуіштер. Екінші қоймада: бір қап қартоп, бір қап пияз, жарты қап сәбіз.
Тоңазытқышта сиыр еті, тауық еті, сары май тұр. Пайдаланатын азық түліктерге қажетті сертификаттар мен анықтамалары бар. Асмәзірі бойынша күнделікті тамғамдар әзірленеді: ыстық сорпалар, салаттар, екінші қою тағам түрлері, нан, шай, компот, конфеттер және пішінай, әр түрлі сусындар. Тағам сапасын анықтау мақсатында екі аусымда да медбике дәмін көреді. Рұқсатын бергенсон тағам дастарқанға қойылады.
Оқушылар мен ата –аналардан сауалнама алу. Бір күн уақытысының ұзак мөлшерін оқушылар көбісі мектеп қабырғасында өткізеді. Мектептегі ыстық тамақтың дұрыс әрі сапалы ұйымдастырылуы оқушылардың денсаулығына, баланың көңіл күйіне, сапалы білім алуына үлкен ықпал етеді. Сондықтан да, ата-аналардан алынған «Тағамға ата- аналардың көзғарасы» атты сауалнама мектепте оқушыларды ыстық тамақпен қамту жұмыстарының ұйымдастыруна және дамуына аса маңызды рөл атқарады. Сауалнамаға 97 ата– ана және 100 оқушы қатыстырылды. Тағам сапасына қатысты сұрақтарға жауап берді. Натижесінде мектеп асханасының жұмысын жақсарту бойынша ұсыныстары тек жақсы пікірмен тоқталып аяқталды.
Ас мәзіріндегі тағамның салыстырмалы графигі
«Тағамға ата- аналардың көзғарасы»
(аз қамтылған оқушылар арасында 1-11 сыныптар)

Ата аналар мен оқушылардың мектеп асханасы туралы ойлары мен пікірлері


Қорытынды:
Мониторинг қорытындысы бойынша мектеп асханасының тамақтануды ұйымдастыру бойынша жұмыстар жүргізілуде:
1. Асхананың және ас әзірлейтін асхана бөлігінің жұмысы белгіленген уақытысында жұмыс атқарады. Мектеп асханасы санитарлық гигиеналық талаптарға сай.
2. Азық– түліктердің сапасы, қоймада сақталуы санитарлық талапқа сай.
3. Мектпе асханасының ас мәзірі ата аналарды қанағаттандырады;
Ұсыныстар:
Мектепте ыстық тамақты ұйымдастыру жұмыстары жалғасын тапсын.
Мектептегі тегін ыстық тамақпен қамтылатын бала саны көбейтілсін.
Мектеп медбикелері асхананың санитарлық талаптарын тексеруді жалғастырсын
Комиссия мүшелері бақылау жұмыстарды жалғастырсын.


