Все публикации пользователя admin » Страница 231 » "Школа-гимназия №1 имени Ш.Муртазы" Жуалы
Жамбыл облысы әкімдігінің білім басқармасы
Жуалы ауданы білім бөлімінің
"Ш.Мұртаза атындағы №1 мектеп - гимназия"
отдела образования Кербулакского района
Приемная
+7(726) 352-13-38
Бухгалтерия
+7(726) 352-13-38
Версия для
слабовидящих
» Все публикации пользователя admin » Страница 231
Лучший ҰЛАНБАСЫ-2019
24
февраль
2019
Лучший ҰЛАНБАСЫ-2019
Облыста өткен «Лучший Ұланбасы -2019» байқауына мектебіміздің «Ұланбасы» 8 «В» сынып оқушысы Беспай Әсел қатысып, АЛҒЫС ХАТпен марапатталды. Құттықтаймыз! Шығар шыңдарың биік болсың!
Дарынды ұрпақ - ел болашағы
24
февраль
2019
Дарынды ұрпақ - ел болашағы
18-28 аралығында «ТҰЛҒА» оқушылар ғылыми қоғамның «Дарынды ұрпақ - ел болашағы» атты онкүндігі аясында өткен 3-4 сыныптар арасында «Киелі Жуалым» суретшілер көрмесі.
Дарынды ұрпақ - ел болашағы
24
февраль
2019
Дарынды ұрпақ - ел болашағы
18-28 аралығында «ТҰЛҒА» оқушылар ғылыми қоғамның «Дарынды ұрпақ - ел болашағы» атты онкүндігі аясында өткен 6-7 сыныптар арасында интеллектуалдық жарыс өтті.
Үйірме
24
февраль
2019
Үйірме
«АК автоматын бөлшектеу және жинақтау». Үйірме жетекшісі: Қасаболатов Д.
«Дарынды ұрпақ - ел болашағы»
21
февраль
2019
«Дарынды ұрпақ - ел болашағы»
:winked: 18-28 аралығында «ТҰЛҒА» оқушылар ғылыми қоғамның «Дарынды ұрпақ - ел болашағы» атты онкүндігі аясында «Назарбаевтай болғым келеді» тақырыбында өткен көрмесінен үзінді.
Дарынды ұрпақ - ел болашағы
21
февраль
2019
Дарынды ұрпақ - ел болашағы
:winked: 18-28 аралығында «ТҰЛҒА» оқушылар ғылыми қоғамның «Дарынды ұрпақ - ел болашағы» атты онкүндігі аясында өткен «Менің қиялымдағы Қазақстан» тақырыбында эссе.
Дарынды ұрпақ - ел болашағы
20
февраль
2019
Дарынды ұрпақ - ел болашағы
:winked: 18-28 аралығында «ТҰЛҒА» оқушылар ғылыми қоғамның «Дарынды ұрпақ - ел болашағы» атты онкүндігі басталуына арналып қойылған көрме.
Көрме
19
февраль
2019
Көрме
18-28 аралығында «ТҰЛҒА» оқушылар ғылыми қоғамның «Дарынды ұрпақ - ел болашағы» атты онкүндігі басталуына арналып қойылған көрме.